Орієнтація на Споживача є пріоритетом для всіх працівників та забезпечується за рахунок урахування актуальних вимог та інтересів Споживачів при виробництві готової продукції та послуг, а також перспективних очікувань та вимірювання рівня задоволеності Споживачів для розробки нової та вдосконалення існуючої продукції та послуг. Ці дії відображають роботу системи управління характеристиками якості готової продукції та послуг відповідно до вимог серії стандартів ISO 9000.
Реалізуючи принципи діяльності Організації щодо виконання вимог та норм міжнародно-правових актів, законів, підзаконних актів та нормативних документів, Організація відповідально відноситься до власності Споживачів, яка перебуває під контролем Організації або у її використанні. Управління та відповідальність за зберігання власності Споживачів регламентовано правилами безпеки